090415

Hej å hå! Idag har det inte hänt mycket.. Egentligen skulle Anna komma hit men hon mådde inte så bra så det blidde inte så.. Jag har bara kollat på tv, suttit vad datorn och spelat Guitar Hero med syster.

På eftermiddan blev det tacos och sen skulle syster hämta nåra grejer hos en kompis som hon glömt så då följde jag med så man får se lite mer än bara skog idag. ;P De va nog dagens höjdpungter.. ;P

Imorn ska förhoppningsvis jag, Elin, Matilda och kanske nån mer till Sandra och rida. ;) Matilda och Elin kan inte rida så det ska bli lite kul att se dom. ;P Själv har jag ju ridit på ridskola nåra år och sen med nåra kompisar, men inte längre, så nu va det välidgt länge sen jag red sist.
Elin och jag va sugen på att åka till Gävle och handla men ingen annan kunde eller hade pengar så det får bli en annan gång.. Roligare om man är nåra fler. ;)

Nu ska jag gå ner till mamma och kolla på Du är vad du äter eller nåt med henne. ;P

/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0