2:a april!

Tjoho! :D
Dagen har varit ovlanligt bra med tanke på att det är torsdag! Fast SO:n va inte så kul.. Vi har börjat med religion och sånt skit. ;P Jag, Matilda, Fredrik och Calle är i en grupp och vi ska skriva om Satanismen. (dom som tror på satan)
På matten var det prov också, men vi gjorde grupp-prov och jag var med Matilda och David. Gick bra faktiskt. :) Fast vi är inte klar än..

Igårkväll var jag ju som vanligt på handbollsträning, och nåra försökte lura mej och nåra fler att våran tränare Hasse hade brytit foten och inte kunde vara med på Sundsvallscupen i helgen. Men vi gick inte på det. ;) Inte lurade jag nån heller.. Fast Ejje och Matilda lurade Sandra (som är i Vemdalen) att Elin hade blivit tillsammans med en viss person, men hon trodde inte länge på dom.. ;)

Kopparcupen i Falun i januari.



Nu ska jag äta nåt och sen ska jag packa till cupen. Åker imornkväll 18.30!

Kram M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0