Handbollsavslutning

God kväll på er! Kom hem från handbollsavslutningen för en stund sen.
Cyklade till Hedda, där även Joline var, sen träffade vi Maja i Norrbyn och så gjorde vi sällskap till Hamburgekvällen/avsluntningen som som vanligt va i skolmatsalen där vi åt Hamburgare, glass och hade prisutdelning. :) Från vårat lag (vi som är född 93-95) fick Hedda pris för hon hade tränat mest av oss, och så fick alla vi medalj för vi kom trea i serien. :)
Hedda fick punka på cykeln precis när vi kom dit, så jag fick cykla ensam när jag och Majsan hade skilts åt i Norrbyn. ;) Men jag överlevde.

Nu ska jag vara duktig och gå och lägga mej, så är jag förhoppningsvis pigg imorron så jag inte sover över. ;)
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0