Hemma!

Tjohej!
Hemma från cupen nu. Eller, vi kom hem på söndagkväll men ändå. ;) Kom till kvartsfinal där vi mötte Härnösand, men då förlorade vi. :( Stort. Men vi är supernöjda med en sjätteplats av 33 lag! :) Kommer bilden senare när jag orkat lagt in dom på datorn. ;)

Skola idag som vanligt. Men jag, Sandra och Matilda stog i kiosken på fritidsgårn till kl 13, sen vare matte och efter det no.
Imorn är det inläsningsdag och jag är ledig! :D Jag, Sandra, Ejje, Linda, Matilda och kanske Elin eller nån mer ska troligtvis till Bollnäs. :) Sen på torsdag går vi bara halvdag sen är det påsklov! :D

Nu ska jag snart äta, sen kl 18 blir det konfa.träff!
/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0