It´s friday baby!

Tjohej! :)
Vaknade runt halv tio idag, åt frukost och gjorde mej i ordning för att åka till Bollnäs med mamma. Träffade på både Elin och Ejje. :) Och sen köpte jag två av sakerna på min långa önskelista! ;) Rutiga skjortan i inlägget nedan och en grå munkjacka. :) Men jag funderar på att byta munkjackan till en annan storlek. Provade både pojk- och flickmodell, och köpte 160 i pojk. Men jag tror kanske att 170 i flick blir bättre. ;)
Jaja.. skitsamma.
När jag kom hem från stan åt jag lunch och sen stack jag till Matilda. :) Vi satte bl.a upp studsmattan. :)

Bilder från i höstas när vi hoppade studsmatta, kolla in hennes snygga frisyrer! ;)
 

Imorn ska jag följa med Anna till hennes sommarstuga och va där över dan, så jag hoppas att det blir bra väder. :)
Senare på kvällen ska förhoppningsvis jag, Matilda å ett gäng till upp på Hårgaberget. ;)

Nu ska jag gå och glo på tv men familjen! ;)  Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0