Skärtorsdag

Hej på er! Kort dag i skolan idag, slutade vid lunch, sen gick jag och Anna hem till henne och sen åkte vi till Bollnäs en sväng. Fyndade på Karlsson och Dollar. ;) Örhängen för 6 kr bl.a! ;o Och så provade jag en jättefin klänning som jag såg igår också, en vit med mörkblå prickar. :) 300 kr på Åhlens. Men jag köpte den aldrig, la undan den tills på lördag så får jag se hur jag gör. ;)

Ikväll ska jag bara vara hemma. Nästan alla andra ska väl på Tranan, men tråkig som jag är så ska jag bara vara gemma. ;)
Imorn kommer faster, Micke och kusinen hem och häslar på också, så då ska vi äta påskmat hos farmor och farfar. :)

Kusin Jack. :)


Nu ska jag gå ner och kolla vad det blir för mat. Glad Påsk allihopa! :D /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0