090422

Dagen började med att jag vaknade av en irriterande väckarklocka som vanligt, stängde av den och somnade igen! Så tio över sju väckte syster mej och då fick jag lite brådis. Sen när jag trodde att jag hade skitbrottom ut till bussen va de en hel kvart kvar. ;P


Kom i alla fall till skolan, hade engelska på morron där vi fick reda på hur det hade gått på provet. Gick inte så bra för mej men jag fick G iaf.

Efter lunch åkte vi buss till Bollnäs för att kolla på en dans/teater. Den va lite konstig, men bra också. Alla va så bra på att dansa! Jag vill också kunna dansa ju. ;P

Grattis till Danne som fyller 15 idag! :)
 

En bild på Ewwe får det bli också, för hon stack till Cypern igår! Och Sara till Kina idag för att praoa där! ;O



Tjingeling! /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0