090414

Hej hej hej!
På söndag åkte jag till systrarna Arvidsson. Ida, Sandra och Elin kom och gjorde oss sällskap på kvällen också. :) Vi åt massa godis, popcorn och kollade på; One tree hill, Gossip girl, Wipeout och Mina dina & våra. Tog en liten promenix gjorde vi också, och sen vid halv ett åkte Ida, Sandra och Elin hem, och jag, Maja och Matilda gick och la oss!

Igår åt vi ännu mer onyttigheter och kollade på ännu mer tv. ;P Bl.a Camp rock och 6 dagar och 7 nätter. ;)
Sen på kvällen kom mamma och pappa och hämtade mej efter att dom kommit hem från en Ålandskryssning som dom varit på med Maja och Matildas föräldrar och en massa fler!

 Maja :)                  Matilda :)
 

Nu ska jag göra mej i ordning för en tripp till Anna. :) Härligt med påsklov! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0