091217

10 minusgrader imorse! Och jag hade inte en enda riktig lektion idag så det kändes lite onödigt att man måste ut i kylan och snövädret för att åka dit men jag har i alla fall haft kul. ;) Har bl.a kollat på Lillefot med 7orna, haha. Det är faktiskt jättebra! :)

Sen jag kom hem har jag slagit in lite julklappar och bakat. Det är nämligen min och Matildas tur att ta med fika till klassen imorn. Först är det julshow och sen ska vi fika, och efter det slutar vi skulle jag tro. :)

Bilder från sommarshowen. ;)



Men nu ska jag försöka plocka ut dom bästa av alla mina bilder så jag kan framkalla dom. :) Fick en gratis framkallning när jag köpte mobilen i somras men den räcker inte länge till.
LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0