00.54

Ändrade planer. Är hemma från Anna igen men vi hade det riktigt trevligt med choklad och chips framför Robinson och sen gick vi ut i snön och kylan ("bara" 13 grader kallt idag) och åkte madrass!

Hittade en lista som är lite kul när man inte har nåt annat för sig:
Nämn något som gjort dig glad igår? Julshowen, betygen, att vi har julllov i tre veckor nu. :)
Vad gjorde du 08 imorse? Sov tror jag.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Satt här ;)
Det sista du sa högt? Vad är det där då? Spöken?
Det senaste någon sa till dig? Ja jag tror dom är död (kollade på film) ;p
Vad har du druckit idag? Vatten, oboy, mjölk.
Vad var det senaste du åt? Kladdkaka!
Vad var det senaste du köpte? Kommer inte ihåg..
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå och röd
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt ;p
Godaste glassmaken? Vet inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske :)
Sover du tungt? Jag tror det.
Drömmer du marddrömmar? Inte ofta
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb
Favoritklädsel? Jeansshorts och slappt linne/t-shirt
Favoritlåt just nu? Många! Bl.a No one sleeps when I´m awake med The Sounds :)
Vad ser du om du tittar till höger? En guitar hero gitarr
Vad gör dig glad just nu? Vet inte..
Vad ska du göra härnäst? Sova
Höger eller vänsterhänt? Vänster
Humör just nu? Trött
Favoritgodis? Choklad och röda wienergum
Kläder just nu? Mjukisbyxor, linne, randig tröja.
Sommarplaner: Har inte planerat nåt än ;)
Hur många kuddar sover du med? 2 :)
Spelar du något instrument? Nej, men har spelat blockflöjt och tvärflöjt. Och mitt nyårslöfte ska vara att lära mig spela gitarr!
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska! ;p
Vad är viktigast för dig? Oj, jag vet inte.. Att mina nära och kära har det bra.
Är du kittlig? Ja ;p
Snarkar du? När jag är förkyld tror jag ;)
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Spindlar! Eller räknas inte dom som insekter?
Längtar du mest efter nu? Julafton, en riktig vinter, madrass och skoteråkning, sen en riktigt härlig sommar!

God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Jeffelina

Hoppas du har haft en trevlig helg :)

Kram

2009-12-20 @ 13:50:32
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: ahline

elleehur, spindlar är totalt hemska!

jag har en väldigt stark fobi som är jobbig, men somsagt det funkar haha :D

2009-12-20 @ 22:33:32
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0