Inläsningsdag.


gammal bild på (från vänster) medinas, lindas och mina fina skor ;p

Hola amigos!

Idag har vi haft inläsningsdag. Hade tänkt göra matte, hemkunskap och bild på förmiddan och och sen bara tagit det lungt men så blev det inte.. Gjorde matteprov från cirkus halv nio till elva, sen gick till hemkunskapen där jag satt med bostadsprojektet till kvart i tre. Då fick jag rusa till bilden och göra det sista schablontrycket, sen sprang jag ner till bussen, men den hade åkt.. -.- Matte hann inte han heller så mamma fick hämta oss. ;) Flitiga elever som missar bussen en inläsningsdag. ;p

Gårdagen var däremot lugnare. ;) Slutade halv elva så då gick Sandra, Matilda, Matte, Danne och jag hem till Danne. :) Sen gick vi tillbaks till skolan och åt, sen var det luciaträning och sen åkte Matilda och jag hem till henne och bakade pepparkakor. :)

Nu ska jag äta och sen ska jag tagga till match mot Edsbyn ikväll! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0