090721

Hejsan!

Matilda och jag tänkte ta en sväng på Gösta och Peo (våra moppar ;)) till Sandra idag. Körde ju upp i tisdags, men jag ringde transportstyrelsen idag för att vara helt säker på att jag fick köra. Men näe, dom hade fått mina körkortsuppgifter igår! :s
Måste ha blivit nåt krångel på posten eller så glömde dom att skicka in det för annars skulle det ha varit registrerat i torsdags, men det var det ju inte.

Det var meningen att jag skulle ringa och kolla om det va registrerat så jag fick köra och slapp vänta på att körkortet skulle komma, men nu har jag ju väntat i typ en vecka ändå. -.-
Jaja, imorn efter klockan tre får jag köra. ;)

Min Gösta,  

och Matildas Peo ;P


Så nu fick jag tråkigt. Ska ev. åka till E-center senare idag i alla fall.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0