After rain comes sunshine..

Mystiskt väder idag.. Vaknade vid tio/halv elva, solen stekte så jag gick ut och åt frukost och la mej och solade. Sen gick jag in för att duscha och när jag kom ut igen så spöregnade och haglade det! Men det varade inte länge, solen kom fram igen och jag och Maja bestämde att vi skulle träffas i Hårga för att sola och kanske bada. Men när vi väl va där började det spöregna igen! Så vi satt där på en filt och åt bullar i regnvädret. ;P
Så vi cyklade hem till Maja istället, och när vi kom dit va vi liite blöt. Mattilda va också hemma, vi bakade kladdkaka och kollade på Top Gun. :)
När jag sen började trampa hemåt sken solen, men nu sitter jag är dyngsur! Men lite skönt va det faktiskt, att cykla i regnvädret.

Just det, igår va jag ner till Annas sommarstuga. :) Vi badade faktiskt två gånger, (eller doppade oss i alla fall ;)) åt jordgubbar och baddlade vi vindsurfingbräda. :)



Nu ska jag ta och vrida ur håret och klä på mej lite varmare. ;) So long! /M.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0