Annanaspaj!

Hejsan hoppsan kära vänner!
Sov till halv tolv idag! Riktigt länge för att vara jag. ;) Eftersom jag sov så länge så hann jag inte med bussen jag hade tänkt ta till Sandra. Men som tur var så gick det en buss en timme senare. Går ju så dåligt med bussar här omkring, hoppas det blir bättre med det i sommar. Fast snart får jag ju köra moppe! :)
Fyller år den 5 juli men ska gå en intensivkurs på ABE lördagen den 11(dom har ingen tidigare -.-), så får man köra upp och göra teoriprov till veckan. Blir nog bra ändå.

Jo, jag var ju i alla fall hos Sandra idag. :) Jag, Sandra, Matilda, Elin och Ejje kollade på film från våran konfirmation, haha och fy! ;P Sen åt vi annanaspaj och sen kom Linda också. :) Sen åkte vi till stallet, och Matilda red för andra gången! ;) Jag va tvungen att trava runt lite jag också bara för att det va så länge sen. ;)

Linda och Matilda igår. :)


Nu ska jag ta och dricka lite honungsvatten mot min hemska hosta!  Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0