Eight Below

Halva dagen har redan gått men jag har inte gjort mycket.. Är så jäkla trött men vet inte varför. ;P Kanske för att jag sover dåligt under veckorna..? Men nu är det inte långt kvar till sommarlovet! ;D

Va ju hos Linda i fredags och firade henne för hon fyllde 15 för cirkus en månad sen. ;) Vi hade jättekul i alla fall. :) Började kolla på en film som hette Eight Below med Paul Walker. :) Hann inte se klart den men mamma spelade in slutet åt mej, så idag kollade jag klart. :)


Och igår var jag och familjen till Dalarna för mormor fyllde 70. :) Vi åkte till hennes syskon och sen åt alla vid Carl Larsson gården.
Nu ska jag gå ut och hjälpa pappa att trava lite ved.. Har inget annat för mej så. ;)

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0