Inläsningsdag

Tjohej!
Idag var det ju som sagt inläsningsdag. Rätt många i där faktiskt, mycket att göra nu för alla nior.
Jag, Ewwe, Sandra, Matilda, Malin och Ida var i alla fall där och jobbade svenska. Sen tog Ewwe och jag bussen hit vid halv två. :) Nördade oss mest framför datorn. Sen skulle vi försöka plugga lite också, men det gick inge vidare och sen gick hon hem. ;) 
Så nu är det bara jag här med min jäkla no bok. Glömde kriterierna och lite andra viktiga papper i skolan, men Matilda va snäll och skickade krieterierna i alla fall. :)

Ska försöka lära mej alla vitaminer, mineraler, fetter och vad allt är bra till och sånt nu.. Sen ska jag slappa framför tvn ikväll, och lägga mej i tid. Blev inte så mycket sömn inatt..



Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0