++++

Vaknade tjugo i nio i morse och fick panik, min buss går åtta. ;P Men vi började halv tio idag för vi skulle städa skåpen och sånt.. Ringde till farmor så hon fick skjutsa mej. ;)

Egentligen skulle vi ha gått och kollat på niorna och lärarna som skulle spela brännboll, men det är regnigt och tråkigt så det blev ingenting.. Så vi fick sluta vid elva och då gick jag, Matilda, Johan, Mårten och Smacken till Hambogrillen och åt. :)
Nu är jag hemma i alla fall och ska städa lite så det är fint till imorn - Emma tar studenten så då kommer det lite folk hit. :) Sen ska jag till Bollnäs en sväng. Ska kolla efter nåt att ha på mej på fredag på avslutningsfesten. :)

Bilder från Emmas bal;
Emma (i blå klänning) och nåra av hennes kompisar. :)


Magda, Alexandra och Erik. :)


Martina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0