Fredag! :D

Hej alla glada!
Kom hem från skolan för ett tag sen, hade hemkunskap efter lunch tills vi slutade. :) Gjorde tomatbröd. Låter inte så gott men det va det faktiskt. :) Mina och Idas blev i alla fall goda. :)

På lunchrasten kom vi på att vi skulle prova hur många vi fick plats inne på toan. ;P 17 stycken fick vi plats inne på killarnas mini-toa! Å en till liten person hade nog fått plats också. ;P

Nu sitter här och kollar runt på andras bloggar.. Ovanligt? ;P
Men jag ska nog dra mej till köket för att se vad det blir för mat,

<3

Fortfarande
förkyld så jag kan inte vara med på matchen ikväll. :( Ska ner och titta och hejja på i alla fall. :) Sen ska jag bara hem och slappa och kolla på tv.

Trevlig helg!  / M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0