Stan .

Jag lever! Om ni undrar. ;) Fast jag inte har skrivit mycket den är veckan. Har inte haft tid riktigt.. Handbollsträning  på onsdagkväll som vanligt, åsså tränade vi på torsdagkväll i Bollnäs också.
Och igår efter skolan gick jag hem till Anna. Blev där hela kvällen och kollade på Let´s Dance finalen. :)
Laila är ju så himla duktig! Men hon har jag dansat förr också. Så jag tyckte det va bra att Magnus och Annika vann, för Annika har kommit tvåa två gånger förr, och Magnus är ju jättebra, särskillt med tanke på hans kropp! ;)

 

Idag åkte jag, mamma och syster till Bollnäs en sväng. Va in på Åhlens och Team Sportia, och sen premiär besök Karlsson - en blandning av Dollar, Rusta och Albert & Herbert. ;) Letade efter en ny luftmadrass (men hittade ingen..) för på fredag bär det av till Sundsvall på cup!
Köpte iaf concealer och blå&vit randiga örhängen på Åhlens. :)

Från Åhlens 110 kr, men det var extrapris så jag fick den för 85 kr.


Ikväll ska jag bara vara hemma och ta't lungt. Kom ihåg Earth Hour mellan 20.30 och 21.30 också. Fast tvn får nog va på här, så man kan kolla på Robinsson. ;) Men man kan ju stänga av lampor och andra saker i alla fall för att vara lite snäll mot jorden.

/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0