Konfirmation

Hej hopp!
Kom hem från konfirmationsträffen för ett tag sen. Började halv två och höll på till efter fem! Först pratade vi å lite sånt i församlingshemmet, sen gick vi till kyrkan där vår käre präst Mange berättade hur det går till på ett dop.
Linus va "Rudolf" som skulle döpas, Sandra och Elin va hans föräldrar och jag va hans fadder. ;P Efter de va de fika åsså lekte vi en lek, sen va det gudtjänst i över en timme! -.- Men med bra sällskap överlevde jag som tur va. ;P

Bild från konfirmationslägret i Undersvik. ;)


Jaja, nu är jag i alla fall hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra.. One tree hill börjar om nåra minuter, fast jag har inte följt det så bra så jag hänger inte riktigt med. Men skitsamma, jag kollar ändå. ;) Sen är det Gossip girl kl 19, och Wipeout kl 20. :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0