090323

Hejsvejs!
Jobbig måndag fast vi slutade halv två. Gick skitdåligt för mej på bilden med mitt linoleumtryck! Sen so hur länge som helst, sen svenska, lunch och sen so igen, fast bara i 25 min. Vi har fixat så att vi fick sluta halv två istället för kvart i två så vi ska hinna med bussen, men från och med nästa vecka skulle vi inte få göra så för vi har so tillsammansmed 8D på måndagar och dom skulle få nytt schema. -.-

Ska inte träna handboll ikväll heller. :( Har varit förkyld i en månad nu eller vad det är, och vi åker på  Sundsvalls cup om en och en halv vecka så jag vill ju inte göra saken värre tills dess.. Men jag ska ner och kolla på träningen iaf.

Saknar sommarn gör jag också! Det har snöat hela dan idag. Fast då kan man i alla fall åka skoter och madrass å sånt. ;)

Skolavslutningsdan!
Linda, Maja, Matilda, Sandra och jag kollade på Amanda Jenssen och Adam Tensta i Söderhamn. :)
     

/ M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0