Gävle

Halloj! Tog först skolbussen ner till skolan och sen tåget till Gävle kl nio med Matilda, Ejje och Adam. :) David sov så han blev inte med..? 
Gick runt i massa affärer, sen efter ett tag kom Anton (M & M´s kusin) också och sen åt vi på Pizza Slice eller va det heter,  :)
Maja, Joline och Hedda va ju också där idag så jag tog tåget hem med dom. :) Å dom andra stannade kvar .

Köpte i alla fall lite grejs. :)

Linne - Bikbok 149 kr


T-shirt - Gina Tricot 99 kr


Puder 49,50, Mascara 85 eller nåt (extra pris) från H&M. Nagellack - två för 39 på Cubus. :)



Nu ska jag äta, sen blir det handbollsträning!

Martina.


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan dej martan!!

Du köpte den mascaran jag ha velat haft hur länge som helst! Nu blir jag arg! ;@

2009-05-14 @ 20:06:18
URL: http://annalindblomm.blogg.se/
Postat av: Martina

Anna; Haha ;) Du har ju redan typ fyra stycken. ;P<3

2009-05-14 @ 20:19:35
Postat av: Anna

Haha xD

Jag vet men en sån där har jag vela haft sen typ två mascaror tillbaka xD<3

2009-05-16 @ 10:47:19
URL: http://an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0