Gröna Lund

Heej! Va ju på Grönan igår, åkte kl 9.00 och kom hem vid 00.15, lite trött nu! ;) Men det va kul. :D Jag gick med Linda mest hela dagen för vi är dom enda som knappt vågar åka nåt. ;) Åkte kvasten med Sandra och Matilda en gång och blev livrädd. ;) Sen åkte vi Fritt fall 8 gånger! (lilla fritt fall då, men det spelar väl ingen roll?) ;D Gick i Lustiga huset, Skrattkammaren och åkte Nyckelpigan. ;)
Hade kul i alla fall, men det va lite jobbigt att gå där 8,5 timme i stekande sol.
Kommer bilder sen när jag lagt in dom på datorn. ;)

Å på fredagkväll var jag, Linda och Matilda till Sandra. :) Vi åt god mat och sen åkte vi till stallet för att mata hästarna, Matilda åkte moppe och vi andra cyklade. Jag fick låna en liten cykel med världens lägsta sadel. ;P
Sen badade vi! Jag tog årets första dopp! Va inte riktigt lika kallt som jag trodde faktsikt.
Danne, Oliver och Engman kom och gjorde oss sällskap också, och sen åkte alla hem till Sandra och fikade på kladdkaka. :)

Stekande sol idag med! Orkar knappt vara ute. ;P Sen ska vi väl åka och fira farmor och mormor idag, mors dag ju!

Ha de bra! /m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0