I´m back!

Hello! Nu är jag tillbaka! Eller, jag kom hem igår vid 12.30. ;) Har varit på konfirmationsläger på Teatervesksa´n i Bollnäs och haft jättekul. :)
Vi har sjungit, skrattat, kollat på film, övat på ett drama som vi ska spela upp i kyrkan när vi konfirmerar oss och en massa mer. :)
Våran präst Mange tog en sväng med nåra av oss i Svenska Kyrskans minibuss till prästgården för han skulle fixa nåt där.. Jag, Elin och Sandra sjöng halleluja och hade det trevligt! ;D
Kommer bilder senare när jag orkat ladda in dom på datorn. ;)


Har ju ingen handboll på måndagar längre så ikväll händer inte mycket. Ska göra klart en svenska uppgift och ta en jogging tur tror jag sen händer det nog inget mer..

So long!  /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0