Onsdag!

Heej! Min onsdag började med att jag missade bussen så farmor fick skjutsa mej. ;) Hade först engelska på morron, sen bild, no och sen bild på elevensval tills vi slutade. :) Molly och jag hade skrattanfall på elevensval som vanligt. x)

Hade tyvärr ingen bra bild på Molly, så här får ni en snygg (men gammal) bild på Wiwwi och Sara istället. ;)


Ikväll måste jag plugga en massa matte! Har inläsningsdag imorn och jag sa att jag skulle jobba matten (som jag inte hunnit klart med) hemma, så jag kan åka till Gävle i stället för att gå i skolan imorn. ;P Ejje, Matilda och jag ska till Gävle och handla massa! ;) David och Adam ska nog också med, och så ska Jollan, Hedda och Maja dit. :)


Nä, nu måste jag sätta fart med pluggningen!  /M.

Kommentarer
Postat av: Anna :)

LinaÅ och Engla ska också till Gävle ;)

2009-05-13 @ 19:17:03
URL: http://annalindblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0