090503

Hallå! Nu va det nåra dagar sen jag skrev sist.. Har inte haft tid, men här kommer en massa text om vad jag har haft för mej. ;P Ni gör det bra om ni orkar läsa. ;)

På sista april va jag, mamma och pappa hos Annas familj. Åt mat och kollade på tv. :) Sen åkte vi till Acktjära där det va kase, fyrverkerier och en massa folk. :)

Sen på fredag va det ju första maj så man va ledig! :)
På kvällen var jag, Sandra, Ejje, Linda, Ewwe, Malin, Elin, Ida, David, Köhler, Rune och Adam till Matilda för att fira att hon fyllde 15 sista april. :)<3
Fikade gott, lekte lekar och myste framför en liten grill m.m!
Sen sov alla vi 9 tjejer ute i stugan på Matidas gård. :) Killarna skulle gå hem sa dom (typ 5,6 km), men dom lurade oss och kom  tillbaka och och  försökte skrämma oss. ;P Tillslut åkte dom i alla fall bil hem. ;)
Hade riktigt trevlans men det blev bara ca 4 timmars sömn, så nu är man lite seg. ;)



Åkte hem från Matilda på förmiddan igår och sen följde jag med mamma och Emma till Bollnäs en sväng. På kvällen va jag bara hemma och kollade på Robinson. :) Mitt favoritprogram just nu! ;)

Och idag va jag på den sista gudstjänsten jag va tvungen att på på för konfirmationen! Äntligen klar. ;) Nästa helg åker vi på läger, och sen konfirmerar vi oss sen 17 maj!

Nu måste jag gå och städa och plugga lite matte, sen blir det One tree hill, Gossip Girl och Wipeout! ;D  /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0