090525

Hey dudes! ;)  Har inte blivit nåt skrivet dom senaste dagarna.. Igår kunde jag inte skriva nåt igår för vårat tangentbord är trasigt, och Emmas dator var upptagen. -.- Ingen aning om vad det är för fel på tangentbordet men det händer inget när man försöker skriva. ;P Skruvade upp alla små skruvar på baksidan och försökte hitta nåt fel, men näe. Så nu passar jag på att låna Emmas dator när hon inte är hemma. ;)

Imorse kom Matilda och hämtade mej med moppen åsså åkte vi och Ewwe till skolan till tio i tio. Sen fick vi sluta lite tidigare så då hann jag med tidiga bussen hem. :)

Blev så jäkla arg i lördags när Ellenor vann första tävlingen i Robinson och Erik röstades ut! Han va min favorit ju! ;P
Jaja, nu hoppas jag på en seger för Anna eller Jarmo. ;)


Inga stora planer inför kvällen.. Ska nog provköra moppen i alla fall. :)
So long!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäklar vilken ful bild.

Jag gillade inte Erik, men ville ändå att han skulle vara kvar.



Jag hejar också på Jarmo och Anna.



Kan vi "leka" någon dag tror du? :D<3

2009-05-26 @ 16:14:06
URL: http://annalindblomm.blogg.se/
Postat av: Martina

svar anna; ja jag vet, den va inte precis snygg. ;) hittade ingen annan. ;) å han va inte alls seg. ;P han va rolig och snygg. haha.

2009-05-26 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0