"Young and sweet, only seven teeth"

Hejsan hoppsan! Sitter här med datorn i knät och slötittar på tv.. Borde väl egentligen gå och lägga mig men jag sov så länge idag så jag är inge trött än. ;)
Har varit med Hedda idag i all fall. :) Vi tog en cykeltur, bl.a rätt genom skogen. Haha. :) Sen följde jag med henne en bit när hon skulle cykla hem, svängde in hos farmor och farfar och spelade kort med farmor. :) Sen åkte jag hem med mamma och pappa som kom från mormor, så jag slapp cykla i mörkret. ;)

Nej nu måste jag slita mig från Saltmannen.se, haha. Ni måste kolla in där om ni inte redan har gjort det, massa felhörda låttexter; "Partaja sen gonatt" istället för "Papaya coconut" Haha. ;p
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0