Ica-reklamen

Blev hemma idag också.. Hostar som jag vet inte vad, så det blir ingen match för mig imorn.. :/
Började kolla på alla avsnitt av Riverside igår och det har jag kollat klart på idag. ;) Sen har jag nästan inte gjort nåt annat än att sitta vid datorn. ;p
Farmor köpte hostmedicin åt mig så när hon kom med den hade hon wienerbröd med sig också! :)

Kom på att jag skulle vilja sy nåt, en kjol kanske. Men för det första har jag inget bra tyg och för det andra är jag inte så där jättebra
på att sy. ;) Men övning ger färdighet!

Har ni sett nyaste Ica-reklamen med E.M.D föresten? Haha! Stackars lilla Ulf! Men Danny är faktiskt riktigt bra på att härma honom. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, fyfan va bra den var ;D

2009-11-25 @ 07:20:08
URL: http://annalindblomm.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha fan vad bra ! :D

2009-11-27 @ 18:23:44
URL: http://majaarvidssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0