L ö r d a g

Åkte till Bollnäs en sväng idag med mamma och syster. Fyndade en svart stickad halsduk för halva priset på Åhlens. :)
Är typ typ pank nu för dom enda pengar jag har kvar är jag är skyldig mamma och Emma. ;) Har fått låna av dom för mitt kort går inte att använda för jag råkade lägga det på plattången så det smälte lite.. ;p

Måste fixa ett nytt kort och spara lite så jag har råd att köpa lite julkappar! Inte så långt kvar nu.. Trettionio dagar för att vara exakt!

Här är min önskelista än så länge!
Ny digitalkamera Nikon Coolpix S220
Parfym
Pengar



Ikväll skulle egentligen hela klassen hem till Fredrik men det blev ändrade planer så han kunde inte så jag vet inte vad som händer ikväll..
Vi får se helt enkelt. Lateroo!


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack! :) topshop!

2009-11-14 @ 19:15:08
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0