091001

Första oktober idag, nu är det höst på riktigt, jäklar vad kallt det har blivit! Åkte moppe till skolan i dubbla byxor, dubbla vantar, fleecjacka och täckjacka!
Hoppas vi får en riktig vinter i alla fall, inte bara en massa slask.


Fick reda på hur det gick på no provet idag. Hade ju prov på nerver, hjärnan och sånt. Tror man som mest kunde ha 100 och jag fick 95 eller 96. :) Tyvärr kunde man inte få mvg..? Men jag är riktigt nöjd. :) Nu har vi börjat med Periodiska systemet, massa atomer.. Fattar inte så mycket än, tycker sånt där bara är onödigt. ;p

Skrev aldrig klart novellen igår, måste försöka med det nu men jag vet inte vad jag ska skriva... Sen ska jag bara  städa och kolla på tv. :)

iHasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0