091013


Hejsan hoppsan
!
Började dagen med en kortkort mattelektion, se gick vi och kollade på nån konstig teater..

Efter skolan var jag till tandläkarn. Vet inte hur många gånger jag var dit när jag hade tandställning och dom drog ut en massa tänder på mig. Och ändå ser mina tänder hemsk inte bra ut nu. Jag kunde kanske få räls om jag ville sa han idag. Men det gör jäkligt ont har jag hört så jag tror inte det. Får hoppas dom fixar sig när jag får visdomständer. :)

Sitter här nu med en historiabok framför mig. Läser om franska revolutionen.. Sen måste jag plugga matte också. Har inläsningsdag på fredag och det skulle vara skönt att få vara ledig. Men då måste jag jobba på nu! Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: naomi&veronica

fin bild :)

2009-10-14 @ 08:57:07
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0