090914

Tjoho!
Nu är Elin är hemma från Rhodos igen. :) Brun som en pepparkaka! 
Annas var det en ganska tråkig dag, förkyld är jag också, så det blir ingen träning för mej ikväll. :(
Hara bara kollat på tv sen jag kom hem, men borde börja plugga lite till no provet. Det är inte förän om en vecka men jag måste ha mvg på det. ;)
Har matteprov imorn och det kommer inte gå så bra om man säger så.. Hade beting imorse men Britt var inte där och Barbro är inte till så stor hjälp. Som tur är så är det inläsningdag på torsag så jag får väl fixa det då.

Idag. ;)




Ciao!


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Ajdå, jag tycker att alla verkar vara sjuka nu! Hoppas att du blir frisk snart! Jo, jag har haft en jättebra helg! Kollade du på VMA's?

2009-09-14 @ 17:43:18
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0