2 februari.

Har blivit lite dåligt skrivit här nu men jag tänkte i alla fall skriva lite om vad jag hade för mig i helgen nu!
På lördag vad jag på stan en sväng med Elin, Ewwe och Ida. :) Köpte hårinpackning, smink och lite annat skit, och en bikiniöverdel. ;) Men den var på rea och kostade bara 40 kr så jag kunde inte låta bli, haha.

Sen åkte Ewwe och jag hem hit ett tag, klädde på oss och tog sparken hem till Ewwe där vi åt massa godis och kollade på Robinson-finalen!
På söndag åkte jag till Ewwe igen, vi skulle plugga men det blev mer ett Sweet sixteen maraton på MTV, haha. ;p
Sen åt vi pizza på Venedig med Ida och därefter gick vi på bio med några fler, såg äntligen New Moon. Den var bra. :) Men jättebra vet jag inte. ;p

Funderar på om jag ska vara duktig och gå och lägga mig nu, men känner jag mig själv rätt kommer jag fastna framför Paradise Hotel finalen..

/Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0