Friday.

Hejsan hejsan!
I tisdags hade vi friluftsdag så jag, Malin, Linda och Ewwe pimplade. Eller, vi fikade mest, pimplade i cirkus tio minuter sen gav vi upp. Haha. Kallt var det också så vi fick gå tillbaka till skolan redan vid halv tolv. ;)
Hade tänkte visa dom få bilder jag tog men mobilen och datorn vill inte sammarbeta så det får bli en annan gång!
Blev förkyld efter det också, så idag har jag varit hemma från skolan.. Men ikväll ska jag i alla fall kurera mig med chips och dipp! ;)


Dagens humör: Inget speciellt.. Trött.
Dagens borde: Plugga.
Dagens frisyr: Morgon ruffs/halvlockigt..
Dagens klädsel: Stor t-shirt och mjukisbyxor.
Dagens kvällens planer: Stanna kvar i soffan (där jag tillbringat hela dagen) för tv/filmtittande med storasyster.
Dagens materiella vill ha: En nässpray som hjälper. ;p
Dagens längtan: Bli frisk, sol, och sommar!
Dagens fundering: Har inte tänkt så mycket idag, haha.
Dagens beroende: Snytpapper! Och datorn. ;)
Dagens tråkigaste: Att vara sjuk..
Dagens personer: Hm, jag vet faktiskt inte.
Dagens roliga: That 70's show!
Dagens låt: Running up that hill - Placebo


Trevlig kväll! /Martina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0