SNABBA CASH.

Hade match igår igen, mot Arbrå den här gången och jag kan väl säga att det inte gick så bra. ;) Kommer faktiskt inte ihåg resultatet exakt, men storförlust blev det i alla fall.

Efter matchen gick jag och Ida på Hambo och åt, sen gick vi till bion och kollade på Snabba cash med Linda och Malin. :) Den var bra men inte lika bra som jag trodde, och jag hade nog inte sett den om det inte var Joel Kinnaman som spelade JW. ;) Och så slutade den dåligt, men som tur är kommer det två uppföljare. :)



Ikväll skulle jag egentligen till Anna men hon har gått och blivit sjuk igen stackarn.. Så jag ska träffa Ida, Elin, Ejje och Matilda hemma hos Sandra istället. :)  Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0