E n l i s t a.

Lite sent kanske, men här kommer en lista om 2009 i alla fall. ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vänner precis. ;) Men faster och Micke. :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej :)

Vilka länder besökte du?
Inget.

Är du något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Kommer inte på nåt speciellt just nu..

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Vet inte :s

Vad var din största framgång 2009?
Oj, svårt.. Mina betyg kanske, haha. :)

Största misstaget?
Vet inte.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, alldeles för mycket.

Bästa köpet?
Mobilen kanske, fast den beyhövde jag inte köpa själv. ;D

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Många ;p

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte..

Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av varje dag! ;)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Blivit sur för småsaker..

Hur tillbringade du julen?
Med familjen och lite släkt. :)

Blev du kär i år?
Näe..

Favoritprogram på TV?
One tree hill, Grey's Anatomy, Top Model, Gossip Girl, Andra Avenyn, Idol m.fl ;)

Bästa boken du läste i år?
Tror inte jag läste en enda bok (!)

Största musikaliska upptäckten?
Massa bra band.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Mobil :)

Något du önskade dig men inte fick?
Systemkamera.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med familj och lite släkt.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Oj, min egen stil. ;) Blandad..

Vad fick dig att må bra?
Vännerna m.m :)

Vilken kändis var du mest sugen på?
Paul Walker, Chad Michael Murray, Josh Duhamel, Taylor Lautner, Channing Tatum, Chace Crawford å en massa fler ;)

Vem saknade du?
Morfar.

De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så mycket nya människor.. Inte nån som jag lärt känna bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0