Sista mars.

Hejsan hejsan! Gick sista skoldagen innan påsklovet idag, fast vi slutade redan halv tolv, och imorn är det Hönan Agda - innebandy- och volleybollturnering för niorna på Kilafors, Granberg, Gärdet och Lust&Lära. ;)

Nu ska jag vara duktig och plugga lite, men jag vet inte vad jag ska välja - svenska, matte, fysik, teknik eller historia? -.- Tror jag ska skriva lite på svenskan, eller så pluggar jag inte alls, har lång tid på mig. ;)


kolla vad snö vi hade! fast det är lite från taket också. ;) vi har fortfarande massa snö kvar men det är på god väg att töa bort! :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

svar på tal: japp maten var super god! ;)

2010-04-03 @ 19:10:11
URL: http://annalindblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0