She moves in her own way

Hola guapas!
Har varit ledig i tre dagar nu, riktigt skönt! På torsdagkväll åkte jag och storasyster till Anna och Erik, spelade spel tills klockan blev alldeles för mycket, och igårkväll åt jag pizza och lekte i lekparken med Vickan och Matilda. ;)
Idag har jag varit med Anna. Vi åt glass och satt ute och stekte i solen, riktig sommarvärme idag, drygt 20 grader i skuggan! :)

Hade tänkt varit duktig och plugga dom här dagarna, för om en och en halv vecka ska alla arbeten vara klara och betygen ska sättas. Har tyvärr inte fått så mycket gjort än så imorn blir det en heldag med plugg. Men jag hoppas på fortsatt fint väder så man kan sitta ute. :) Bjuder på lite mysig sommarmusik också;

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0